neděle 10. března 2013

Všechno, co jsem Ti nestačila říct

Jak vznikl název blogu? Proč takový název?

Původně to měl být úplně jiný blog. Název vznikl z toho, že se to rozpadlo. Rozpadl se vztah, o který jsem stála. Chtěla jsem tomu člověku sdělit tolik věcí, ale už bylo pozdě mu je říkat. Už nebyl důvod, proč by ho to mělo zajímat. Byla jsem zmatená a tak jsem si říkala, že to všechno napíšu do blogu a možná mu to dám někdy přečíst. Nešlo mi psát někomu a vědět, že odpověď nikdy nedostanu.Tahle myšlenka spolu s blogem upadla.

Postupně jsem si začala uvědomovat, že je hodně osob, kterým jsem toho tolik neřekla a chtěla bych. Nakonec ten název zahrnuje všechno, co jsem nestačila říct. Všechno, co jsem světu nestačila sdělit, ať už se jedná o knihy, hudbu, názor a náhled na svět nebo barvu mých oblíbených laků na nehty. A psaní mám ráda. Blog je svět sám o sobě. Blogovala jsem kdysi dávno a chci zase.

2 komentáře:

  1. Vždycky se najde někdo, komu to říct:) Byla jsem kdysi asi v podobné situaci, tak asi chápu - ale tehdy mě myšlenka na blog vůbec nanepadla:)
    Každopádně - určitě se časem najde někdo jiný, komu budeš moci říct opět všechno:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to souvisí i s tím nutkáním psát, které pořád mám. Nějak to všechno zaznamenat, časem utřídit, posunout dál, něco vytvořit :)

    OdpovědětVymazat